Energimätaren börjar blinka

Känner mig bara konstig idag, skittrött och orkeslös. Bara att ta mig till Ica för att fixa fredagsmaten tog emot rejält.
Skulle ha börjat jobba 13 men jag ringde och fick skjuta upp det till 16…4 timmar får jag lov att palla. Känns som jag har nåt skit i kroppen men inget bryter ut.
Folk är förkylda runt omkring men jag har klarat mig länge…kanske slut på det nu.

~ av Pingolina på 20 september 2012.

2 svar to “Energimätaren börjar blinka”

  1. Inte bra!!!!!

  2. Här har du en till, matt i kroppen, trött, men det är väl bara att se vad det blir av det ! krya på dig

Kommentera

 
