Generösa Thun’s


Gårdagens inköp och byten. Omöjligt att rotera
bilden så det blir lite på sniskan.

Igår hade jag sån tur, sån otrolig tur!!
Vi tog en tripp till Thun’s. Linn var ledig så hon hängde med.
Förra året köpte jag ett par vita höga Converse som jag aldrig riktigt gillat. Har bara testat dom här hemma inomhus och hade varken lådan eller kvittot kvar, bara en liten prislapp i ena skon. Jag chansade och sa som det var och jag fick otroligt nog byta skorna till ett par låga, det trodde jag aldrig. Blev så glad för det har grämt mig mycket, 550 kr är mycket pengar!

Vädret är verkligen fram och tillbaka nu. Vi åkte dit i strålande sol och solen sken visserligen när vi kom ut oxå men himlen var nästan svart och åskan dundrade.


Vi hann precis ta en glass innan regnet kom.

Fick sen lite mat i magarna på Olandsbaren innan vi vände hemåt igen. En mysig dag men man skulle så klart vilja ha en fullspäckad plånbok när man åker dit. Man hittar väl aldrig så mycket man vill ha som när man är pank men jag är mycket nöjd med mina inköp.

~ av Pingolina på 19 juli 2012.

Kommentera

 
