Längtan

Dagen bara försvann. Har suttit parkerad framför datorn mestadels och tappade tiden totalt. Börjat beta av lite smått för att hinna få lönerna i ordning. Kände mig lite ringrostig och tänkte att det var lite smart att få undan lite och dessutom se om jag behöver hjälp med något.
Har fått in världens trave med timlistor som ska kollas igenom denna vecka oxå så jag lär inte bli sysslolös precis.

Lite trist att Elias är här och jag jobbar heltid. Ev ska vi försöka hinna med en bio nån kväll om jag orkar och mormor funderar på Furuvik så han inte bara blir sittande inne framför sin dator. Frida är uttråkad och jag vet inte vad jag ska hitta på, hur roar man en blivande 18-åring liksom?? Hon gillar ju film och sånt men jag orkar inte sitta uppe så sent nu när jag jobbar som jag gör, måste ha huvet med mig.

Ska bli kul med Göteborg, hoppas vi får badväder nån dag i alla fall…längtar till kluckande vatten och hav!
Igår bokade vi hotell till Pride och det känns bra. Skönt att det är tillbaka i Tanto tycker jag, förra året var lite sisådär. Knäppa kommentarer från folk och fä och lite känsla av apa i bur.

~ av Pingolina på 02 juli 2012.

Kommentera

 
