Midsommar 2012

Midsommar’n är avklarad för länge sen.


Laddade upp med en öl och en knäckemacka.

Det blev en lugn midsommar. Glada att jag hade en ledig helg och att vi kunde sitta ute på balkongen hela midsommaraftonskväll. En hel del sol, en massa goda sillar, färsk potatis, snaps, öl, mumsiga röror, gott dyrt bröd och jordgubbar framåt kvällningen.


Vi har dukat upp.


Diggar lite till nån gammal dänga.

Jag letade upp en sommarlista på Spotify som vi körde på min nya fån, inte dumt alls.
Väl inkomna såg vi 2 filmer på raken och de goda ostarna och finvinet kom fram. Höll oss faktiskt vakna till halv 3, det är inte ofta numera.
Några blommor att lägga under kudden blev det inte i år heller men jag hoppas att vi inte behöver ta till det för att få veta…


Midsommardags morgon, första gången någonsin jag hittar kvarlämnad
disk hos Ulrika tror jag 🙂

Vi tog en promenad i omgivningarna. Ingen sol men hyfsat varmt och lite fuktigt ute.


Passerade dessa enkla men vackra blomster.

På söndagen gav vi oss ut på en shoppingtur. För min del blev det ett parasoll och lite shampo och annat sånt där smått man kan hitta på Rusta och såna ställen. Dessutom hittade jag en burk i min smak.


Instagramfoto, burken och annat.

~ av Pingolina på 01 juli 2012.

5 svar to “Midsommar 2012”

  1. Ha ha ha, Kicko, där fick du mig! Ful bild med tydliga gropar i låren och kvarglömd disk! Min image är förstörd!.. 😳

    • Så snabba ni är, jag som la till ett par bilder 🙂
      Jag älskar dig och gillar när du slarvar 😉

      • Men länken hit kom upp på Twitter just som jag var där och då blev jag ju nyfikis! 😛

        Jaha, ska jag slarva mer, alltså? 😉

  2. Bättre med dyrt knäckebröö än kex med tillsatser och härdade fetter 🙂

    Kram

Kommentera

 
