Kontorsmusen rapporterar


Med ett leende…

Första veckan på kontoret är avklarad och 2 återstår…börjar räkna ned lite smått. 
Kan ju inte vara så detaljerad här men det brakade loss så fort jag stack in näsan i måndags morse kan man säga. Haft fullt upp i stort sett varje dag och som vanligt är det ju inte bara det vanliga som ska hållas rullande utan det ska ju alltid hända en massa extra för att liksom piffa till det hela. Man förväntas ha koll på det mesta och ibland är det inte så lätt att hoppa in tillfälligt några veckor för någon som är liksom spindeln i nätet.
Jag gör dock så gott jag kan och försöker lösa det mesta som dyker upp i min väg. Är såå väldigt tacksam när det gäller vissa av mina kollegor som alltid ställer upp och räddar mig om det krisar, så tacksam!

Gick lite tidigare i fredags eftersom jag jobbat över varje dag innan och jag skulle möta upp Elias på stan men i sista stund dök det upp saker som inte kändes avslutat för min del så det var med väldigt dåligt samvete jag gick därifrån. Därför har jag telefonerat lite idag och gjort en beställning som inte hanns med.

Nu hoppas jag på en hyfsad vecka så jag hinner med Elias oxå. Tror mamma hjälper mig lite men i morgon blir han nog hemma med sina syskon.

~ av Pingolina på 01 juli 2012.

4 svar to “Kontorsmusen rapporterar”

  1. Jag läste -Väntar smått . Å ja ba -VA? 😀

  2. Jag garvade högt då jag insåg hur fel jag läste 🙂

Kommentera

 
