Bakom kulisserna


Kulisserna som Elias var med och gjorde var uppställda på fritids
i morse så jag passade på att fota lite.

Undrar om någon gjorde flygövningar häromkring i natt? Vaknade ett antal gånger av flygplansdån som skar genom luften.
Tog mig igenom dagen ändå, hyfsat pigg till att börja med men efter lunch brakade jag igenom. Hade kunnat somna på plats men det gick inte an. Hem och bytte om till shorts och linne. Slängde mig i en solstol på balkongen och där småslumrade jag av och till men på min gård är det väldigt livligt och efter att ha ryckt till av diverse ljud ett antal gånger gav jag upp och fixade mat i stället.

I kväll är det visst schlager men jag vet inte om jag ska kolla, lusten är inte särskilt stor just nu i alla fall. Barnen är inte så superintresserade förutom Elias då men vi ska upp tidigt och han behöver komma i säng.

I morgon väntar planeringsdag på jobbet mellan 8-17. Lite långt att bara sitta men får hoppas på något intressant så jag håller mig vaken.

En tämligen händelselös dag, hela 3 telefonsamtal på samma em är väl det mest upphetsande.
Sjukgymnasten är avslutad och det känns mest skönt.


Passerar otroligt vackra träd mellan jobb och buss.

~ av Pingolina på 22 maj 2012.

2 svar to “Bakom kulisserna”

  1. Skaffa öronproppar så du får lugn och ro på balkongen !!!

Kommentera

 
