Initiativlös


På tur med nypumpad cykel.

Vet att jag ibland behöver ta det lugnt och jag har känt mig trött i helgen men jag får oftast så dåligt samvete för att jag inte drar ut hela familjen när solen skiner. Ibland blir jag bara som handlingsförlamad och tar mig liksom inte för.

Har ju inte bara latat mig utan mitt rum har fått en välbehövlig sugning, 2 maskiner tvätt är hängda, ett balkongbord som jag rotat fram bland råttorna under min säng står nu ihopmonterat på balkongen igen och jag pumpade cykeln för en tur till Ica…behövde komplettera till middagen. Satt en stund på balkongen med Linn oxå.

Idag ska vi äta kotletter och potatissallad hade jag tänkt. Kanske dags att sätta igång, undrar när Frida dyker upp?

~ av Pingolina på 20 maj 2012.

Ett svar to “Initiativlös”

  1. Jag och dottern tog också en cykeltur i helgen, destination min mamma och lite golunch 🙂

Kommentera

 
