Nonsens

Mina stackars fötter och ben är svullna efter en lång dag på jobbet. Blev ingen ordentlig lunch idag, bara några munnar på stående fot och jag brukar alltid passa på att lägga upp fötterna en stund medan jag äter. 
Elias och jag var inte hemma förrän kvart över fem och jag gruvade mig för matlagning och annat men Linn hade varit gullig och dukat, fixat grönt och ställt fram allt så det gick snabbt.

I morse hade jag tur att jag vaknade i tid för jag hade glömt ställa larmet. Vaknade med andan i halsen nån timme innan jag skulle upp. Lite lustigt för jag visste liksom redan när jag vaknade att jag glömt och kollade snabbt att klockan inte var för mycket.

~ av Pingolina på 07 maj 2012.

2 svar to “Nonsens”

  1. Lämna<r en stöttande kram . Vårdyrket är inte det lättaste
    Kram

    • Tack du! Det kan vara tungt ja. Klart man ska ha lunch men ibland tror jag att jag ska ”tjäna” nåt på att vara behjälplig för stunden. Igår hjälpte det dock inte utan det blev en utskällning iaf 🙂

Kommentera

 
