Presenter, muttrar och naglar

Härom dagen träffades jag och Linn på stan. Jag skulle byta en av muggarna jag fick i present eftersom jag hittat en spricka och så kollade vi runt på både det ena och det andra. Jag provade jackor i alla modeller men det kan ju vem som helst räkna ut att om man vill ha en lite mer feminin jacka, kanske lite insvängd i midjeområdet eller så, ja då ska man inte se ut som jag dvs lite tjockare på mitten. Vi hade iaf rysligt roligt framför spegeln 😀


Hattprovning.

Linn nöjde sig med att prova solhattar. Det var oxå lite roligt och vi roade inte bara oss själva utan en och annan passerande drog oxå på smilbanden.
Lite lunchaktigt blev det på Waynes, en varsin bagel med kyckling och annat gott på samt kaffe.

Fick ju några kronor på födelsedagen och några fick rulla under vår runda. Köpte lite småpryttlar såsom reseförpackningar av diverse slag och annat till nästa helg då Ulrika och jag sticker iväg en sväng.
Införskaffade dessutom en nagelfil av glas, ja jisses man har ingen koll alls nu för tiden. Visste inte att det fanns ens men så var det ju ett tag sen jag hade några naglar att tala om 🙂
Nu håller jag på och sparar ut lite men måste erkänna att de mest är i vägen. Vill bara ha så jag kan använda nagellack ibland för lack på korta naglar tycker jag är skitfult.


Present till mig själv, muttrar och ett lite ruffligt lås på.

~ av Pingolina på 19 april 2012.

3 svar to “Presenter, muttrar och naglar”

  1. Vilken affär är ni på och provar hattar???

    Armbandet var skitsnyggt, din stil helt klart! 😛

  2. Grattis Pingolina i efterskottt ! Fin tjej! Din dotter är sannerligen den sötaste tjejen i vilken hatt som helst ! Vill väldigt gärna ha ditt armband—–var inköptes det ? Hoppas på fina dagar med Släkting-släkting.

Kommentera

 
