Firande och hotellstrul


Gårdagens tårta.

Firat i dagarna två men idag är det lugnt igen.
Födelsedagen tillbringades mestadels på jobbet men middag åt vi på vår lokala pizzeria för att jag skulle slippa fixa mat efter den långa jobbardagen. Gott och avslappnat.

Tårta blev det inte förrän igår då mamma, pappa och syrran kom uppdelat på 2 omgångar så det pysslades med städning, tårta och annat mest hela dagen kändes det som. Presenter har jag fått oxå förstås.


Ett par muggar av Johan.


En bok från Jerry, den tredje av Kristina Ohlsson.


Filofaxen hade jag men fick en passande penna.


Ett bord jag velat ha länge vilket Ulrika snappat upp.

Förutom detta fick jag pengar, choklad, blommor och trosor som mamma köpt på seniormässan. Såna som håller in magen, är jag liksom tant nu då? 🙂

Nu väntar jobb tre kvällar på raken. Inte precis vad jag är sugen på nu men så är det bara.

Annars försöker jag förtvivlat boka ett hotell till sommaren men så fort jag kryssat i allt slår den om till startsidan, mycket irriterande!

~ av Pingolina på 13 april 2012.

Kommentera

 
