Tidigt uppe

Vaknade redan kvart i sex i morse, lite tröttsamt när man är trött men hela huvet brusar av en massa tankar om allt mellan himmel o jord. Hur jag än försökte kunde jag inte bara stänga av utan bruset fortsatte. Halv åtta gav jag upp, gick upp och åt frukost. Visade sig att blodsockret var rätt lågt oxå vilket jag hade på känn.
Jag hamnade framför tv:n och ett program om ett par som var döva, en tjej från Sverige och en kille från Ghana. Såg inte från början men de gifte sig i Ghana efter konstens alla regler, kul att se.
Elias sov nästan 2 timmar till.

Försöker få ordning på mina fötter så nu har jag tagit ett fotbad med olja, filat och så lite fotcreme på det.

Jobbar i kväll men bara 4 timmar och Elias vill vara hemma. Johan är oxå hemma så det ska väl gå bra.

En tvätt snurrar och jag ska bädda rent, jäkligt trist men mysigt att krypa ned i.

~ av Pingolina på 09 april 2012.

11 svar to “Tidigt uppe”

  1. Grattis på födelsedagen, min älskling! 😛

  2. Grattis på födelsedagen!

  3. Det sprider sig i cyber – ett stort GRATTIS på födelsedagen :)!

  4. Grattis!….och en kram också!

  5. Grattis på födelsedagen! hoppas du får en bra dag !!

  6. Grattis på födelsedagen!
    Hälsar Lisa

  7. Grattis på födelsedagen! Hoppas det blir en underbar dag, hela dagen.

  8. Stort GRATTIS från mig också!

  9. Och GRATTIS från mig också! Hoppas att du får en toppenfin 25-årsdag precis som en toppenpingla ska ha det. Kram!

  10. Är lite snål och tackar hela högen i samma kommentar, tack snälla ni!

  11. Oj va många……. 😛

Kommentera

 
