Massage


Lite skön massage.

Idag har jag varit till jobbet trots ledig dag men inte för att jobba utan för att få taktil massage. Det är en tjej som kör nåt slags projekt så både kunder och personal får massage alldeles gratis. Hon har säkert jobbat där i ett halvår nu men det var första gången för mig. Skönt men lite svårt att slappna av när man inte vet riktigt vad som ska hända.
Tyvärr vred jag till ryggen när jag vände mig på britsen så jag har haft lite ont efteråt men det känns redan bättre så jag hoppas det är borta i morgon bitti.
Ska testa några gånger så får vi se om det ger nåt.

Redan fredag i morgon och Elias och Linn går till Jerry efter skola och jobb. Frida åker norrut igen och blir borta över hela lovet. Elias kommer tillbaka redan till nästa vecka för att få lite ledigt från fritids, Jerry jobbar men jag råkar vara ledig i början på veckan.
Jag åker väl till Ulrika som vanligt men bara över helgen. Jobbar 7-16 båda dagarna men vi får i alla fall kvällarna.

Får förresten tillbaka på skatten jag oxå, en dryg tusenlapp ungefär…bara att tacka och ta emot 🙂

~ av Pingolina på 29 mars 2012.

2 svar to “Massage”

  1. Sötnos, vilken underbar bild! Katten har ju fått till handduken precis som du!
    Puss från knäckemackande framför datorn innan läggdags

Kommentera

 
