Tårar och bubbel

Dagen började med tårar. Har varit allmänt låg även resten av dagen.
Ulrika fixade i ordning ett fotbad trots att hon själv knappt orkade stå på benen. Fick ett sånt med massage i julklapp av Linn men det var första gången jag testade, inte så dumt faktiskt.
Eftersom ingen av oss var på topp har vi mest tagit det lugnt. Blev endast en liten tripp till Ica för att bl a köpa glass som vi mumsade på sen när vi kom hem istället för kaffe, våra magar pallar inte så mycket av den varan just nu.


Mina fötter fick lite bubbel idag. 

Fästmön gav sig av hemåt framåt middagstid och jag har glott på nätet inför kommande händelser.
Linn kör tvåveckorspass nu och blir kvar hos Jerry ett tag till och Frida har inte kommit hem från norr än så det blev bara jag och grabbarna vid middagen. Laxfilé, potatis och hollandais åt vi idag.

Elias ska in i duschen och jag borde förbereda mig lite inför morgondagens medarbetarsamtal samt kursen jag ska på senare under em. Det är så skönt att Linn jobbar förmiddagar och sen kan ta emot Elias när han kommer från skolan så kan jag hämta upp honom där sen, kursen slutar 17 och jag hinner inte till fritids i tid.

~ av Pingolina på 26 februari 2012.

3 svar to “Tårar och bubbel”

  1. Ditt fotbad är mycket lugnare än mitt – mitt skvätter som en jäkla fontän. Glöm inte bort dig själv, min älskling!
    Pussar!

  2. Det är så lite jag kan göra för dig.

Kommentera

 
