Axlar och annat

I torsdags var jag till en sjukgymnast som kollade min axel. Fick fylla i en del papper och så undersökte hon. Jag fick göra en massa olika rörelser för att se vad som gjorde ont och hur rörlig den var. Det verkar som det är min diabetes som ligger bakom eländet. Jag har fått ålderssymptom i förtid kan man säga. Fick några övningar jag ska göra flera gånger om dagen och så ska jag testa vattengympa ett par gånger. Ytterligare tider att pressa in i kalendern.


Passerar slottet.


Det var så vackert vid ån.

Vädret var härligt så jag gick ned på stan. Kollade skridskor men hittade inget begagnat i alla fall. Satte mig sen på Storken där jag åt en macka och drack kaffe, läste lite och hade det bra en stund innan det var dags att bege sig till jobbet.

Lite rörigt på jobbet igår. Alla drog i mig, telefonen ringde, baket blev bränt, inloggningen strulade när jag skulle utbilda…ja typ allt strulade.

Ulrika och jag tog en vända till Lager 157 efter jobbet men kände mig konstig i skallen och hade svårt att fokusera på nåt. Avslutade kvällen med att köpa hem mat från Java.

~ av Pingolina på 25 februari 2012.

3 svar to “Axlar och annat”

  1. Ehum… har du gjort några övningar idag???
    Puss!

  2. Katousch, katousch… 😉

Kommentera

 
