Helg i Himlen


Så otroligt vackert i fredags morse!

Söndag em och superfint väder men här sitter vi inne och trycker. Tog oss bara ut för att lämna Elias hos en kompis och då tog vi bilen 🙂

Igår firade vi Johan. Blir lite lugnare med åren. Vår fina sång ville han slippa så vi knackade bara på lite försiktigt och lämnade våra paket, fin whisky och ett gäng böcker.
Med start mitt på dagen fikade vi sen i omgångar. Först kom pappa, sen mamma och Lasse. När de gick mötte de Johans pappa och bror i dörren.

Födelsedagsmiddag blev hemköpt pizza/hamburgare. Gott men jag orkade inte hela.

Lagom till andra deltävlingen plockade jag fram lite vin, kex och ost. Såg Sherlock på det.
I melodifestivalen ska man helst ha ett lite udda nummer för att gå vidare. Jag tycker att man ska kunna sjunga rent och jag vill röras eller i alla fall känna nåt när jag lyssnar. David som fick sånt jubel hade en hyfsad låt men såg ju så trist ut. Ulrik kan sjunga men gav mig inget alls.
Mina favoriter var nog de typiska schlagerdängorna från Sonja och Andreas men inga kanonlåtar de heller.
Jessica Folckers röst gillar jag mycket men hon är väl ganska tyst nu för tiden förutom mellanakten igår.


En inbäddad lyktstolpe.

~ av Pingolina på 12 februari 2012.

4 svar to “Helg i Himlen”

  1. Tack, älskling, för en fin helg. Men den gick så snabbt…

  2. Cool bild där !! Åh söndagen som var som en riktig vårdag ! sånt får man inte missa , aja baja 🙂

Kommentera

 
