Knut får ursäkta


…men jag står inte ut.

Jag älskar doften av riktig gran men jag funderar allvarligt på plastgran efter de senaste årens usla exemplar. Idag fick jag nog, prydnaderna började ramla av och man behövde bara titta på granen för att barren skulle rasa. Kände att jag inte pallar ha det så i nyår när jag för en gångs skull ska vara hemma. 
Den är nu totalt strippad och får husera på balkongen i väntan på bortforsling. Ev tar jag in några kvistar som jag kan sätta några kulor och glitter i eller så låter jag bli och  låter julen vara över för denna gång.

~ av Pingolina på 27 december 2011.

4 svar to “Knut får ursäkta”

  1. Kliar mig i barret och skrattar! 😆

  2. Nämen, var den så torr iår, jäkeligen 🙂 …jag körde utan gran helt och hållet, var borta från dan före dan till annandan, så det kändes ovärt !

Kommentera

 
