Halvkris

Skönt att få en sovmorgon den här veckan. Elias är ledig från skolan idag och eftersom jag är ledig tyckte jag han kunde få slippa fritids. Vaknade ändå rätt tidigt men nån timme extra blev det nog.

Insulinpumpen larmade i morse och behövde fyllas på men nålarna som ska sitta i magen är slut. Lämnade ett recept i förra veckan men har inte hört nåt. Rotade i mina gömmor och hittade lite grejer från den gamla pumpen. Som tur var verkar de passa ihop med de nya grejerna så jag kör på det ett tag. Klarar mig ju liksom inte utan.

För övrigt är jag bara tom på ord just nu.

~ av Pingolina på 30 september 2011.

Ett svar to “Halvkris”

  1. Vi ska åka till apoteket efter ditt jobb idag och skrika lite åt dem! Det skulel ta två dar, men det är väl två veckor nu???

Kommentera

 
