Oopsie daisy

Ännu en tidig morgon. Elias är så duktig, från sängen till cykeln på 10 minuter. Tänk om man fått tjafsa om kläder och annat varje morgon. Trött kan han vara men aldrig minsta gnäll.


Istället för den röda damen jag fotade.

Fotade en dam i hemlighet vid bussen i morse. Bara för min egen del, inget jag tänker lägga ut här. Hon matchar liksom allt från hår och glasögon till nylonstrumpor och klocka. Olika nyanser av rött ska det vara. Hon ser bra ut men det blir lite för mycket för min smak.

Linn fortsätter att städa på mitt jobb, 1½ vecka till. Känns faktiskt lite skumt att se henne där i arbetskläder 🙂
Johan har ev en praktik på gång som kanske kan ge nåt, jag hoppas hoppas!

Låg lågt i blodsocker när jag kom hem men fick hjärnsläpp och tog ändå insulin så det slutade med typ hetsätning av smörgåsrån och annat onyttigt som jag inte alls ville ha egentligen. Efteråt mådde jag illa och fick lägga mig en stund. Mat gjorde jag bara till barnen. Själv åt jag lite senare, hårda mackor med Stabburets makrill på.


Oopsies, alternativ till bröd om man kör lchf.

Ikväll testade jag att göra oopsies till Linn. Det var ju lätt, blev ungefär som ugnspannkaka.

~ av Pingolina på 27 september 2011.

2 svar to “Oopsie daisy”

  1. Ni är duktiga båda två!!! Eller allihopa! Linn är duktig som städar och jag håller tummarna för Johan. Härlig fin header har du också!
    Bara din tråkiga fästmö som inte är härlig eller duktig, bara jättetrött…

Kommentera

 
