Den ändlösa följetongen
Det blev en del turer med Nokia igår. Efter att de fått mina siffror till ärendet fick jag veta att de inte kan reklamera om de inte hittar nåt fel. Det fattar väl jag oxå men jag blev så arg och räknade upp en massa fel som varit och hur de då kan påstå att inget är fel.
Det visade sig (om det nu stämmer) att de inte kände till alla problem jag haft och när de uppkommit…typ att jag messade, spelade spel el bläddrade mellan menyerna och att de då kanske inte testat den på rätt sätt, suck!
Hon ville att jag skulle reklamera ännu en gång och komma med en utförlig beskrivning av de problem jag haft. Sen upplyste hon dessutom om att butiken (Onoff) haft mobilen sen i början av februari utan att höra av sig till mig.
Är jag en sån där jobbig kund kanske?? Jag som hela tiden försvarat och sagt att Onoff gjort allt rätt. Har jag fått vänta så här länge pga undermålig info från deras sida när de gjort reklamationerna?
När jag kontaktade Onoff igen på em för att göra en ny reklamation hade min kontakt gått för dagen och det var oklart när han skulle komma nästa gång, ännu en trött suck!
Ibland är det bra med bloggar, genom att gå bakåt i våra bloggar har jag kunnat hitta rätt datum och fått hjälp att minnas allt strul med mobilen. Det har jag listat för att skicka till Nokia så småningom.
Gissar att du inte har hört nåt idag???
Puss!
Nope, funderar på att skicka listan direkt till bruttan på Nokia så får butiken skicka mobilen.
[…] Uppdatering 5: Annas senaste blogginlägg om eländet… […]